A 45 minutes ride by car and we could just enjoy the beautiful white mountains... Sledding,hot chocholate, snowballwar....Mmmmmm We hope to do the same thing this coming weekend!
2 comments:
Anonymous
said...
hei, dette var en kjekk tur:) takk for at vi fikk være med!!
2 comments:
hei, dette var en kjekk tur:) takk for at vi fikk være med!!
heilt enige m deg Bente!!!m glede oss t neste gång m får lov å ver m dåkke...
Post a Comment